vi kör på

shabba!
.
.
de luktar cigg i hela mitt rum och jag håller på att vädrar för fullt, orkar inte direkt någon disskution om vrf man röker i fönstret i sitt rum, men orkade inte gå ut o godnatt ciggen, ah godnattciggen heelt enkelt.
och för en första dag i skolan så var den heelt okey, inget speciellt förutom att jag med fjärilar i magen springer till lektionerna för att få samma samtal om att inlämningarna ska va inne annars gör de kaoz med en!
har väll försökt tills nu att få ihop de men går väll som de går, får väll köra denna natten i repris imårrn med.
.
men de som gör denna dagen speciell från alla andra är min, antons o samuels planer om Red Light District.
amsterdam baby, amsterdam
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0