I like the way

OHOJ
.
.
känner dagarna börjar bli mörkare o mörkare!
om jag hade vetat de jag gjorde kl 8 att jag skulle börja kl 11 istället hade jag ALDRIG gått upp ur sängen på ett braaa tag efter jag gjorde de!
vad jag blir sur på mig själv över att jag vaknade i onödan! älskar ju att sova, eller ah älskar min säng.....
.
.
Idag var ju som varje tisdag, lång eftersom jag normalt går från 8-16.
men nu när jag ändå tänker tillbaks på vad jag gör i skolan förutom röker på rasterna så hände de rätt mkt ändå! hälde vatten på samuel, bråkade med akoo, såg postkodvinnare i skolan och de bästa!
HAR KLIPPPT MIG
.
.
.
kände att de var dags och vet inte vad jag tkr ändå, lite snyggt tkr jag de är men stör mig på längden samtidigt som de är så skönt att känna på!
men tyvärr så är de hemligt hur de ser ut! förutom anton som såg de förut på thaipak!
peace out
.
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0