the moment ya'll been waiting for

Hej,hallo,tja
gårdagen spenderades med min kära följeslagare Anton eklund, och ärligt talat så hade jag kul, även om de blev komplikationer med mamma och min langare hehe, men de blev bra senare!
efter ett fler tjafs så var vi on track.....
till världens bästa förfest, på ett väldigt ovanligt o varmt ställe -.- tills vi senare begav oss till själva huvudfesten!
vilket var helt OK för en Skövde fest.
fast blev en tidig hemfärd för att tare lugnt inför vad jag tror är bland de mest känns-lo-laddade filmen någonsin - skönheten & odjuret.
.
.
idag har jag iaf inte gjort mycket, förutom att ha haft det så himla skönt, vaknade upp, duschade planterade mig vid facebook för att sedan fixa mig och åka till Elina där jag har fixat bloggen som ni ser med en ny header och sedan bakat sega choklad rutor, kollat på film som gått på tv och myst lite.
.
.
imårrn blir de nog derby för hela slanten, go jonathan!
peace out.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: elinoor

haha, grymmaste förfesten någonsin! ha en fortsatt bra helg :)

2010-09-12 @ 00:08:22
Postat av: Anonym

goo

2010-09-12 @ 11:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0