pengar rullar in

har lyssnat på soundtracket till music and lyrics hela dagen, eller ah de 2 låtarna som är bra!
.
.
Idag vakande jag upp i stöpen, elina måste kidnappat mig från hennes rymdskepp, för vet att jag aldrig skulle sätta min fot där...
efter jag vaknade upp så tog jag snabbaste bussen till ryd där de tog hand om mig o mata mig, vilka människor!
sedan åkte jag o min familj till chilli sedan Mio för att kolla möbler eftersom vi håller på att slänga alla möbler hemma! lite förendring så ser inte härligt ut hemma hos mig som sagt!
sedan åkte vi hem pch här har jag suttit o tagit de lugnt och gjort läxorna, känns inte så HIPPT att göra de dagen innan men känns mer seriöst då man inte har tid på sig att hitta på ursäkter att skjuta fram de.
NU TAR JAG MIG I JACUZZING O NJUTER
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0