nu kör vi!

Hej
kändes ju härligt att starta dagen med att springa runt i ryd 11-12-halv 1 tiden bara en timme efter jag vaknade hos elina eftersom min far inte satte på sin mobil och glömde bort mig i ryd...
men men inget jag grinar över för tillfället!
har spenderat hela dagen i skultorps väg krog samt hemma hos farmor så har ätit hela dagen.
Mina planer var ju som sagt att jag skulle till derbyt i hjo, fast sen kom jag på att det är söndag och att de verkligen inte går några bussar alls till hjo, vilket jag egentligen tkr va heelt okey eftersom då har jag en anledning att vara hemma och kolla på disney filmer!
vem fan gillar inte disnyey filmer?
.
.
Och det är precis vad jag ska göra nu!
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0