hur kmr de sig att läxor börjar dyka upp dagen innan

kom nyss hem från gymmet!
och jävlar vad trött jag är! inte mkt jag orkar nu, så blir te läxor och film för min del ikväll!
.
.
.
dagen började med att jag vakna upp brevid anton, vilket oavsätt hur man vaknar alltid är skönt. för att sedan åka till min tingsrätt, där john väntade, som slutade väldigt bra faktiskt, bättre än vad jag trodde iaf.
sedan för att vara i skolan ett tag där jag väntade på jonathan för att åka hem till mig för att kolla egenom listorna till fredagen.
efter en stund så var jag tvungen att åka till kavelbro där jag väntade på den bästa kursen genom tiderna och 4 ever! :
barteknik
för att sedan gymma!
.
.
.
PÅ FREDAG SMÄLLER DET, rejält!
.
.
.


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0