gavin-gavin-fuckin-gavin DeGraw

kom nyss hem ifrån en ganska lång-kort dag
.
.
vaknade 15 min innan bussen skulle komma till stöpen i normala fall skulle jag bara skitit i den första lektionen o somnat om, men varje dag är det något speciellt på gång!:
BARTEKNIK<3
så det ända jag kunde göra var att snabba mig som fan!
och jag hann!
.
efter skolan så begav jag mig till hjo för att små fixa allt till fredag, och fan vad kul de kmr bli verkligen! efter det så åkte jag tillbaks för att vara med min älskling i 1 timma för att sedan åka hem till mig
och nu sitter jag här i mjukisbyxor,oversizetröjja,fårskintofflor med mitt tjocka täcke o kudde och.......
har de underbart!
.
.
.
Belief, makes things real.
Makes things feel, feel alright.
Belief, makes things true.
Things like you, you and I.
.
Oh, tonight, you arrested my mind.
When you came to my defense.
With a knife in the shape of your mouth,
in the form of your body, with the wrath of a god.
Oh, you stood by me, belief.

.
.

Kommentarer
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

gavin!!

2010-09-19 @ 22:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0