är de bara jag som tkr att oskar linnros kan suga D**k

ända gången då jag tyckte han var bra var när han var med i snook, vad hände med "mr cool" och "längstfram i taxin"
grabben har ju heelt tappat klass, tror fan han var med FASHION när han var gangsta än nu. svettig är han med!
visst han kanske vinner några på lars winnerbäck sättet alltså sjunga några sorgliga låtar, tur bara att han inte är så stor på musikvideorna...
.
heelt seriöst så känner jag att grabben redan gjort för mkt, räckte inte att veronica maggio gjorde slut med han eftersom han var dålig i sängen, tror henne med de sjuka fetisherna han luskar ihop... Han ser ju inte direkt skarp ut om ni fattar.
kolla bara på hans näsa lixom, ser ut som han snortat kox med en femtiolapp i 100 år fan.
inte undra på att grabben ser ut som en luffare....
kolla fan samma gula färg på hans fake klocka som på hans missfärgade tänder.
nää om någon frågar mig så har oskar lika mkt floo som kanin i nalle puh, han är ju inte rockig direkt
inte för jag inte gillar lugna låtar men grabben låter ju som morse koder på bosniska, bara de!
.
.
*ser ut som han snortat kox med en femtiolapp i 100 år fan

Kommentarer
Postat av: Ya babe bitch!

Kunde inte sagt det bättre själv (y)

2010-09-21 @ 22:21:12
Postat av: Marcus Peterson

snuskig är du. fyfan manne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-09-21 @ 22:28:56
URL: http://marcuspeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0