im dreamin'

hejje

kan ju säga att facebook har börjat bli lite överdrivet för min del, tex när jag kom hem igår efter en sköön kväll hos softarsson & co (kampf,lina,milland) så skulle jag ju bara "uppdatera" mig lite, efter en liten stund var den 3!
sick.
idag så har jag börjat dagen med att småstäda lite, ska få fin besök lite senare av cornelia,
kommer bli underbart.
ska nämnligen laga mat till henne så håller på skriver en inköpslista nu!
flyger snart iväg till ica!

We both got fired on exactly the same day.
Well we'll float on good news is on the way.



Kommentarer
Postat av: ola (kusin, eller var det överflödig info? finns det fler Olor i ditt liv?)

Manne, har läst lite i din blogg och jag kan säga det att din blogg är väldigt... Manne! Jag diggar den :) En vacker dag ska du få laga mat åt mig också! Ok, här kommer nästa bibelord. Du vet väl att jag redan har gett dig ett. Fick inget svar på det, men... 2 Krön 32:25. Jag erkänner, det är en tumvers. Ska lägga lite mer energi i det närsta gång,men kanske kan du lära dig något av den ;) Hoppas vi ses i Norge i sommar! Peace out bro (eller cuz)!

2010-10-09 @ 17:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0