open my eyes

Hejje
.
är de inte underbart när båda mina bröder fixar bärbara datorer! vilken lyx känner jag bara!
har spenderat denna dagen mest med att vara trött, farligt att sova så tugnt som jag gjorde igår kväll, hoppas väll på samma känsla ikväll även om de inte ens kommer vara i närheten.
resten har dagen har jag gett min vän alexander, har hjälpt grabben på rätt spår i garderoben, med det jag kunde hjälpa honom med alltså!
sen
dagens höjdpunkt var väll euro baguette..
fast nu ska jag göra något som ingen någonsin hört eller sett mig göra, ska ut och jogga.. tror inte min kropp har fattat riktigt att jag ska göra det men det ska bli av!
.
.
imårrn drar jag mig till töreboda synns där!
.
.
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0