never learned enough to listen to the voice that told me, always love

hejjfan

har gått på apu i exakt 1 vecka och 1 dag nu och, ah kul o så men börjar tappa greppet på gymmet så ska köra 500 sit-ups nu!
annars kan jag väll berätta om att jag haft en magisk morgon, vaknade runt 10 tiden, gjorde en frukost som jag aldrig hinner med annars, satte på laptopen i sängen och myste!
kan inte alla morgonar vara sånna, menmen
sen sedan så träffade jag lina,niclas och anton för att sticka och fika, där träffade vi dennis och sen charlie och didar & acke så blev en jävla massa människor på pims.
känns bra att man har många vänner
sen stack vi till niclas för att hämta bilen och de var ungefär det jag han med innan min APU började
men idag var det ett undantag ifrån den vanliga tråkiga APU'n för idag så firade vi!
blev Tai-Pak för heela slanten!
såå sjukt gott

kan oxå säga att det är tack vare brist på tid som jag inte gjort några inlägg
men nu ska jag lägga mig för imårrn är det 05:30 som gäller! / peace
jag kan inte vara lyckligare än vad du gör mig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0