turn it up cause it's getting heavy

hallo
.
.
.
havt en grymt lugn dag idag
allt började med att jag vaknade upp, glad, pigg förundrad över vad livet skulle erbjuda mig idag
sen hade jag haft planerat sen innan att jag o pappa skulle äta på thai-pack buffén idag så blev ingen frukost
vilket var tur för skulle bli sur om jag inte åt lika mkt som jag gjorde, ibland undrar jag vad det är som håller mig så smal, blir fan sur över de snart!
tänker på mikas -big girl you are beautiful!
de borde väll gälla killar de med eller?
sen blev de ingen shopping eftersom han skulle iväg men däremot så blev det 1 timma med min cornelia, vilket var bättre.
sen jobb & jobb vilket blev jävligt mkt på soffan idag och sov, har aldrig gjort så lite förr på jobbet!
och nu har jag bunkrat upp mig med chips och film efter jag kommit ut från duschen vilket jag planerat göra om ca 2 timmar, ska bli en lång ikväll för börjar 15:30 imårrn med (y)
.
.
Mina bröder<3
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Charmie

Ni är för söta!

2011-02-07 @ 12:51:52
URL: http://charmii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0