like a frozen image of our selfs

Hejj!
.
har kommit på att jag har jävligt ojämna blogg-pepp-dagar överhuvetaget! de märks rätt drastiskt på min statistik när jag gör inlägg. Har tänkt på att jag har rätt många läsare bara jag skriver något, menmen man kan inte vara som KENZA hela bunten!
.
och föresten har jag APU så inte mkt jag pallar de här veckorna, hade faktiskt vart rätt sjuktjävlaenormt mkt roligare med skola, och det är faktiskt sant. De här 4 veckorna snart har fått mig och inse min sanna och trogna kärlek till skolan..
.
Idag har det varit lugnt, åkte till jobbet som vanligt
bussen var försenad som vanligt
kom försent som vanligt
de brydde sig inte som vanligt
käkade eurobaguette som vanligt
kebab som vanligt
han tog extra betalt som vanligt
jag hämnades och tog extra mkt godis från skålen som vanligt
stack upp till skolan som vanligt
kom försent från min rast som vanligt
tog hand om gamla människor som vanligt
och slutade lika lycklig som vanligt
.
sen var dagen inte så vanlig längre
hade en väldigt skön kväll sedan och handlade 2 tröjjor på köpet oxå
det var kul!
.
men nu börjar min chips & te mys hela kvällen, börjar 15:30 imårgon så kan äntligen ta det lugnt på kvällen, kanske till och med göra en nattmacka!
peaceout
.
.
.
.



Kommentarer
Postat av: Marcus Peterson

söt bojke <3

2010-10-26 @ 21:41:51
URL: http://marcuspeterson.blogg.se/
Postat av: manne

haha fettsött av dig makkan<3

2010-10-26 @ 21:43:30
Postat av: Marcus Peterson

hihi <3

2010-10-26 @ 22:16:22
URL: http://marcuspeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0