Foo Fighters - Miracle

HEJ
.
.
.
Crazy, but I believe this time
Begging for sweet relief
A blessing in disguise
I'm dying behind these tired eyes
I've been losing sleep
Please come to me tonight

Hands on a miracle
I got my hands on a miracle
Believe it or not
Hands on a miracle
And there ain't no way, that you take it away
.
.
håller på att städar för fullt! har städat sen kl 10 ungefär, och har nog fullt upp tills lite senare.
när jag blir färdig så har jag dammsugit 3 våningar dammat plockat och torkat golv!
hur inpressning är inte de?
senare idag bär de av till pims för att bjuda min kära o nära vän frida toll på en mat bit!
känner mig så uprymd idag, de händer saker som jag gillar, och trotts allt är det söndag, söndagskänslor är bra när man dessutom vet att man är ledig på måndag! underbart
sen är det APU som börjar på tisdag,
har en känsla av att jag kmr vara saknad i västerhöjd, tare lugnt
I'll be back
.
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

upp med mer bilder på dig =)

2010-10-03 @ 13:09:04
Postat av: emmanuel

okey får väll göra de!

2010-10-03 @ 14:02:14
Postat av: J.D

i will miss you c-bear <3

2010-10-03 @ 17:28:19
Postat av: olivia

snögg bild duuuuu! ;)

2010-10-07 @ 11:28:04
URL: http://oliviaclaudia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0