Var ett tag sen sist!

Har faktiskt tänkt på att skapa ett nytt inlägg varje dag jag inte har gjort det, kan väll skylla på att jag inte har varit hemma. Kan väll berätta att Från senaste inlägget så glömde Niclas säga att det var borta match.. så det blev att jag och John fick improvisera lite! Det blev smita in i äventyrs badet och bada istället. Vilket var minst lika skönt de.
sen på fredagen så tog jag hand om min väldigt sjuka flickvän, Det var underbart mysigt! Fast börjar bli en dålig vana att jag glömmer mina saker där borta, och att jag aldrig tar med mitt godis eller chips!! Fast de kan hon få av mig.
Sedan på lördagen så fira vi min farmors 80 års dag! även om de var jag och Matilda och Ola mina två äldre kusiner som var servitörerna hela kvällen, Fast på kvällen så åkte jag iväg till Dennis fest och, ah var så full att jag inte kommer ihåg något.... Fan va vilt de var! sjukt härligt ändå. Senare på söndagen så firade vi på morgonen min mormors 83 års kallas!! och efter det så behövde farmor mig och Matilda igen för att servera farmors äldre vänner. men de vara inte så länge. Eftersom på söndag så är det Robin Kevin Alex och Viktor på schemat! Fast vi blev lite fler denna gång då Johan, Karin och David också var här fast inte Alex. De var ju meningen att vi skulle basta men verka som ingen orkade det efter den första filmen: Master of the universe med Dolph Lundgren 1987. Kan ju bara säga att den var Fett grym! Var i alla fall härligt med allt sällskap.
Och till sist har vi igår då Jag först träffa Elina en stund tills jag gick till ett möte för att  sedan vara med Anton och Niclas heeela dagen! Dagen slutade fint med 3 musik videor med mig och Niclas, Väldigt trevligt fika med alla möjliga människor. Det var i alla fall en väldigt grym idé på en grym dag!
.
Så nu kan ni ju förstå varför jag har varit upptagen hela helgen, Och idag blir det att städa och för en gångs skull kanske spendera tid med mina lille bröder. Var ju ett tag sen sist, runt 10 års åldern kanske. Blir ju inte så ofta längre man hinner göra det.
Aja dags o börja TAGGA då! / peaaaace
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0