TAGGA SKOLA

Har man lovat att till inlägg så har man! Kan ju börja med att de där med tid för min familj existerar inte. istället så blev det först ett besök av Stina som åt mat med mig och kolla film, trevligt eftersom de var minst 1 år sen vi gjorde något. De var nog dags att träffa henne för att se vad som har hänt och uppdatera sig lite, yes! Sedan det mest efterlängtade besöket av Elina som gjorde mig sällskap till annat, mest för att skämta och vara taskig mot mig hela kvällen.. fast kan inte säga att jag inte tycker om det ganska mycket. För att sedan lämna mig här ensam. Men aja skola imårgon! Känns som jag blir den ända att säga det men:
FAN VAD GÖTT DE SKA BLI MED SKOLA!!
.
.
.
.
.
.


Kommentarer
Postat av: Astrid

hoho! jag läser din blogg! FUCK YOU! :D



I've missed you biatch!

och det var faktiskt ett halvår sen sist så det så!

2010-03-16 @ 21:33:51
URL: http://almostaddicted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0