Mannes TeeParty

Dagen är gjord av förändringar från det vanliga, vill säga att de kändes gött. Kanske tom blir en möjlighet i framtiden, de jag vill få fram är :
- De är O K att inte bry sig om hur man klär sig, de man ska bry sig om är hur mjukt o skönt det är! mjukis linne o en tjock tröja är bara rätt.
förutom den förändringen så har jag haft te party hemma hos mig ikväll, fan va bögigt det låter men det är inte bögigt! vi kollade på film o drack te. ungefär lika bögigt som om Pims hade satt upp en TV och man kollade på den medans man drack te. Vilket är så straight de kan bli!
Men de var iaf min dag idag, inte så mycket mer att dela med sig om, eftersom man kanske inte skulle vilja veta om min personliga hygien just nu, NEE!
.
.
Imårrn så ska jag iaf Studera! vilket händer en gång varje år ungefär, men har man hemprov o ska arbeta upp det sista dagen så ska man, känner bara att jag är i säkra händer tack vare Gunnar hallingberg Lövoll. Jag älskar dig djupt och vill inte förlora dig. Fan vad jag gillar smarta människor, känns så rätt med er, tur att man är en av er.
men ska
Date'a Dush'en Nu, peace/ emmanuel
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0