if you dont want to be our hoe we will show you the left blow!

.
.
Min absoluta bästa läsare:
.
Frågestund:
.
John nyström
han är en extrem Belg som gillar långa promenader längs stranden, mysiga hemmakvällar. Och när han inte snackar skit om syrianer så gillar han att dricka råa ägg.
Wu-tang clan member #1
han är inte direkt den man jiddrar med då han skickar halva sverige på en, skit jag o denna gossen har gjort allt från att hamna i bråk till att välta soptunnor (Y)
han är old school G från handels ghettot, där de finns människor som Big M till john.
riktiga MCs och belger.
.
.
.
första frågan:
Vad gör du för något john ?
- De senaste veckorna har jag pratat med mina belgiska, jag planerar inför en belgisk takeover i sverige. Samt att dela sverige i 2 sidor, West side som jag själv ska styra. Och East side som jag ska låta mina assyriska bröder att ta. Börjar bli jävligt tajt med alkaida så har umgåtts med dom det mesta på veckodagarna!
.
Okeeeey, Great (y) Men hur går det med kärlekslivet som en G ?
-Tjejer har jag inte tid med, ändå sen jag lät mina testiklar removas, så jag vill helst inte prata om det, fast innan den testikellösa tiden kom så dejtade jag jessica alba och megan fox Samtidigt!
.
Sista frågan! vad skulle du välja:
suga av mig eller slicka av Maj(commerce tanten) ?
- Suga av dig lätt fängelset har gjort mig till bög
och mina testiklar är borta och har ingen tunga kvar
så kan inta mycke annat välja
sug och svälj, trevlig helg
.
John hittar ni på facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=563738480&ref=ts
Msn: [email protected]
.
.
jag planerar inför en belgisk takeover i sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0