Dagen tog en vändning när jag såg daniel mamo.. Den blev underbar

känns som evigheter sedan jag la in ett inlägg! kan ioförsig skylla på att jag haft läxor som har tagit mesta delen av mitt liv! som exempel igår då jag satt som vanligt dagen innan och försökte tenta av ett hemprov, där satt jag då från halv 4 till halv 1 på kvällen!  Men nu när det är färdigt så kan jag börja fokusera på mitt liv igen, och har redan börjat planera in framtiden:
.
- DANMARK med vanilla o andra sköna människor, krogen,donken,danska ölkorvar och träffa danska människor!
- Försöka hitta jobb, ska bara börja med min CV som jag inte ens vet hur man ska skriva
- sova hos Elina på onsdag!
- köpa ny parfym, lär behöva de snart!
Känns bara så gött att man kan börja fokusera på nåt man tkr om igen, speciellt de där med elina (y)
.
.
men nog om framtiden och mer om idag. Heelt underbart att pappa vet hur man bakar scones, Heelt underbart med varma scones och smör o sylt till frukost. blir nästan lite hungrig. Sen var jag i skolan o njööt över ännu en bra dag i skolan, efter de åkte jag hem för att äta pizza och göra mig iordning för att spendera dagen med Johan otterborg, Har alltid kul med den grabben, speciellt när han har pengar höhö
Efter kärleksrundan med johan så åkte jag till rese för att vänta på bussen, då stod han där. Vacker och den där manliga utstrålningen, kunde bara vara en människa, Daniel Mamo.
haha sjuktskön människa!
.
.
Går bara uppför nu <3

Kommentarer
Postat av: Doooni

Haha du e skön =D!

2010-03-09 @ 10:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0