I'd rather be with you

Känner att jag skulle behöva nåt flötigt nu. Fast de kommer väll av sig själv hoppas jag, Åh vad jag har sett fram emot idag, en heelt lugn dag. Inget stress alls, och om de inte händer nåt på vägen så väntar jag på sötnosen senare, underbart!



Går dagen spenderades med Anton, Charlie och fagersanna människorna, Hade aldrig vart på en kill kväll förut, eller ah på detta sättet, vi hade middag som Antons mamma hade gjort i ordning, sen hade vi gjort masker och lade gurkor på ögonen. Jag var väll den som aldrig hade gjort detta förut, hahaha nej men dagen hos Anton:
- Middag,spel,NHL-Xbox,dricka,snax och turnering ! skit kul hade jag iaf ! värt en smilie :D

tack för igår grabbar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0