håller på att baka kladdkaka

har ni tänkt på hur jävla gött de ä o träna lr ? känna hur de ä att ta i tills du inte orkar mer! heelt underbart !
längtar tills imårrn :D
ida har jag stortsätt klarat av hela dagen i skolan utan att klaga! DE VAR BARA MATTEN OCH DEN DÄR JÄVLA EVA!
fan pallar inte nån lärare som heter eva längre..
men annars så överlever jag troligen på grund av 3 saker cigg,skönaklasskompisar och, en till =)
sen har jag fått en sak idag ! :D är skit glad! fan lycklig, har nämligen fått mina tänder som "försvann" och läspar mindre än jag gjorde första gången oxå ! =D
de ända som skulle göra denna dagen bättre är om farsan var ledig ida ! ville ha den där tröjjan :G <33
The one - sharam feat daniel bedingfield

Kommentarer
Postat av: .

grattis ;) visa bild på tänderna då så vi får se hur fint de bleev :)

2010-01-28 @ 08:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0