yeyeyyeyey

HEJJ! är det bara jag som tycker att de är väääldigt segt att äta frukost när man är riktigt trött!! fastar hellre.
fast vaknar nog till snart, dåå blir de frukost buffé med min sötnos Anton! ska bli kul, vi ska dra ner till stan o köpa playstation 3!! vill med ha en, men får nöja mig med Wii:et, inte samma sak menmen.
Fast finns så mycket mer jag vill göra, fast vet inte vad. Har blivit väldigt mycket drickandet, 3/5 dagar, haha min lever skriker typ haha. fast blir nog inte mer fester förens torsdag, blir nog bästa dagen på väldigt länge!
dagen då ska vakna upp sakta sen göra sig iordning sen blire fest för hela slanten, sen sova hos älsklingen, som ska bjuda på pizza dagen efter!!! åhhhhhhhhh va gött ! <33
.
.
.
.
men man får ta en dag i taget / peeeaaaaaace<3
.
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0