God Damn

oj! de var visst ett tag, kan väl skylla på att de är en snöbarrikad som täcker min dator, hö hö. Fast skämt åt sido! ska ju vara en förebild här, kan ju först o främst säga tack gode gud för söndag! fast som alltid så är det alltid dagen innan som bestämmer hur bra dagen ska bli, Och kan ju bara säga att jag har svår att känna mig så lycklig på alla sätt, inget kan bräcka mig. För igår var de nämligen 4 veckor med världens finaste Elina Andersson. Ni får gärna säga grattis! Hoppas bara taxi bolaget inte ser att de bara är 4 veckor och inte 3 år med 2 barn, och om nån frågar så går jag på socialen, för alkoholmissbruk! haha lite kul om man förstår vad som hände igår. Fast vill oxå säga grattis niclas Johansson i efterskott. Blev middag med grabbarna med kladdkaka, o massa dricka! heelt underbar förfest/kalas med Sääämsta festen, fast intressant blev det! inte mer om den kvällen, fast vakna ju skönt med makkan :G haha / peace
.
.
.
Men idag kmr trion(om alex kan slita sig från sina läxor) och chillar, aja får väll hoppas!
men till mina väldigt fina o stödjande bevakare: I love you guys <3
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0