det går bra nu

Har ni någon gång vaknat och inte vetat om de var en dröm eller om de verkligen hände det som hände dagen innan?
hade nyss den morgonen idag, fast väldigt kul var det ändå!!
Idag däremot så har jag inte gjort någon ting!!! förstår fan inte varför alla ska sova bort hela LOVET !!
och för att jag inte har nån att prata med kl 9 når jag vaknade idag, kanske får skylla mig själv för att inte sova längre.
Snart ska jag iaf till stan och träffa Johan, ska byta in glasögonen några dagar mot en splitterny touchmobil! äre jag som har grymma deals med människor eller vad, sen blire att åka till elinas arbete med johan och kolla runt på coop :D ska bli kul! Innan jag åker hem till elina och spenderar natten och en del av imorgon med, blir mysigt<3
.
.
iaf, JAG hade en grym dag igår! tack fan allihop, me love you long time <3
.
.
.
.
.
.


Kommentarer
Postat av: Anonym

pengar rullar in som de ska, de går bra nu;p

2010-03-08 @ 22:57:31
URL: http://saratibblin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0