blockwars guden emmanuel

Vill först o främst skryta om att jag krossade Kustrim på blockwars med Mirhad!!
kändes bra att få ut de till sist, har hållit inne det ett tag. Dagen har varit en vanlig dag, vakna fixa sig och hoppas de håller sig i detta väder! blir bara jobbigare o jobbigare med vädret, bara förstör.
håller på att vänta på min PUK-kod till mobilen, ingen idé att jag tar med mobilen imorgon,  vilket suger för får inte kontakt med människor, sorry Johan att vi inte lana idag.. fast får skylla på att jag inte har nån fungerande mobil!
.
.
fast hela dagen har inte varit grå o trist, har faktiskt haft de ganska mycket mer roligt än vad jag brukar ha i skolan idag!
.
.
LÅT TIPS : http://www.youtube.com/watch?v=6lT5_rpK-yo
.
.
bild från söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0