dagar inför starten på min blogg: 0 dagar

waka waka nu kör vi!
.
.
kom nyss hem efter att jag spenderat en mysig dag hos min trolovade tjej elina, blev att steka pankakor åt henne, blir nog aldrig förvånad när de slutar med att det är jag som alltid får göra maten åt henne! men hey thats life.
sedan blev det en mysig fika stund med johan på pims, med anton. fan vad kul det blev att prata mina favorit serier på tv; family guy, scrubs, how i met your mother samt south park<3
.
.
tänkte sammanfatta mitt sommarlov på nästa inlägg av bloggen eftersom jag är trött, så då har ni något och se fram emot mina kära läsare!
Idag var min första dag på västerhöjd efter mitt långa, ibland för långa sommarlov, var kul och träffa alla i klassen, många ansikten man kände igen från förra terminen. Inte så att direkt alla kör extream makover på 2 månader eller hur?
Var på stan idag oxå med mirhad och john det blev ett billigt cheap monday linne & mössa samt en kallsong! trevligt att köpa nya saker men när den stora löningen kmr så blir de nog mera!
.
.
MÅSTE ÄVEN SÄGA ATT JAG ÄR BESVIKEN PÅ 3orna!
vad fan hände med nollningen & skriken ?!
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Therese

grymt tur att det inte blev någon nollning :D

2010-08-26 @ 15:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0