(Y)

har faktist varit min sista dag på Erics kök, kan ju bara säga att jag lär va en bättre kock än jag var innan!
efter det så träffade jag olivia och rebecca på stan, blev mest chill och massa sms, så brydde mig inte om alla de de snackar skit om. Efter det så träffade jag lilla gubben AKA anton sany eklund, han bjöd mig på donken (Y)
sen åkte vi hem till karin(yes :D) där vi träffade systrarna kihlstrand och charlie. Vi kolla film, snacka skit och åt godis! nu är det bara jag kvar, dags o tända ljusen och mysa till det med karin! / PEACE OUT
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Sliceman

Nice outfit ;D

2010-04-02 @ 15:56:30
Postat av: dom kallar mig kungen ;)

men Snälla mano , va fan har du på dig XD ?

2010-04-02 @ 15:59:34
Postat av: manne

till sliceman : STFU

kevin antar jag, ett linne ett par byxor kallsonger fakerayban en mössa och YES halsbandet =)

2010-04-02 @ 16:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0