That party last night was awfully crazy I wish we taped it

Som de flesta vet så bor jag ju utanför skultorp, och som några andra vet så har jag en morbror som kör 1an till skultorp. Kan ju bara säga att igår använde vi 1an som en taxi. så jävla gött var de att få skjuts hem igår efter festen. Även om jag var hemma kl 3, vrål-hungrig så började laga mat då. blev taco-paj resterna (Y) Igår mådde jag verkligen prima. Hela dagen har varit underbar förutom morgonen eftersom bristen på sömn man fick av drick kåta Hampus! kan ju bara säga att den killen kan ju bara glömma att sova med mig igen! Fick besked om fest så jag fixa mig & prata med en efterlängtad Elina, 8 dagar kvar iaf. Efter det så blev de raka vägen till förfesten hos Antons farmor & farfar som jag kan säga var grymt härliga! Om vi hade fler såna människor på fester hade de varit så jävla mycket roligare! kanske ska ta o fråga ut dom nästa gång. Fick iaf några härliga groggar av hans farfar sen skjuts till festen där man träffade massa härliga människor. Blev runt 700 bilder annars när typ 7 tjejer gick runt med varsin systemkamera och tog bilder hela tiden, men lär ju bli gött snart med 300 taggade bilder (Y)
Kan säga att det var en grym fest, tills alla drängar, rednecks och bönnerna från hela tidaholm kom, då blev de utgång raka vägen till härliga skövde! /PEACE
.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0